tirsdag den 1. april 2014

Danmarkstur :)

Så har jeg endnu engang været på visit i Danmark - nærmere for at besøge min yngste datter som studerer der :)

- og København blev travet igennem på kryds og tværs, og selvfølgelig fandt fødderne frem til diverse butikker med udstyr som fremmer kreativiteten :)

Her er nogle billeder af de nye forsyninger ;)


Tittekanter - der er planer om at sy flere puder ;)




Elastikker og bånd - håber at få gang i lædersyning  :)

-  skønne trækugler til halskæder eller andet pynt :)

- tingene er fra Stof2000 og Stof og Stil 


- pen hvor farven forsvinder med koldt vand, og en ny opsprætter - dem har jeg slidt flere op i tidens løb :) købt i Roskilde.


- skønne lædersnore og læderrester  :)



- diverse til lædersyning - forhåbentlig kommer jeg i gang med punge og tasker :)  

- har i lagt mærke til de skønne ringe i kobber :)

 - alt fra Skindhuset i Skindergade.

2 kommentarer:

  1. Sikke mange skønne ting, du har købt med hjem.
    Har du nogensinde været hos Handler i Vingårdsstræde i København? En lille butik tæt på Magasin, som har stort set alt tilbehør til syning
    http://www.lynlaase.dk/shop/cms-1.html

    SvarSlet
  2. Jeg har kun været hos Handler en gang - jeg ledte efter butikken denne gang, men kunne ikke finde den :( havde ikke den nøjagtige adresse ved hånden og tiden var knap, men næste gang jeg er i København skal jeg forbi der :)

    SvarSlet