onsdag den 2. april 2014

Uden mad og drikke .....

Min interesse for mad - god mad ;) - fornægter sig ikke, og der var adskillige ting der blev prøvet i ugen jeg var i København.

Første stop allerede lørdag aften var Madklubben som har et koncept således, at du får 3 retter for kr. 200,00, og for et tillæg på kr. 50,00 får du yderligere 2 desserter :) hvilket var lige noget for mig og datteren :)

- jeg fik først salat med et porcheret æg og røget og tørret skinke, derefter lammekoteletter med lækre grønsager, alt smagte rigtig godt, men jeg glemte desværre at tage billeder :(

og så det vigtigste - sørme alle 3 desserterne :)


Æblebåde med æbleis - øverst til venstre i billedet :)


- brownie med karamelflødesauce og Lion Bar is :)


- og så toppen af det hele, sitronfromage med kage-krumble med lakrids, både som pops som knitrede på tungen og almindeligt pulver :)

- kan absolut anbefales og  Madklubben findes flere steder i København.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar