søndag den 22. januar 2012

Orkanpause med solskin

Nu har vi en tiltrængt pause med orkaner - og jeg nyder det - i går var det en rolig dag med solstrejf, men dagen i dag har være rigtig flot. Jeg gik mig en tur og huskede at have fotografiapparatet med, så i får lige nogle billeder ;)


Dette motiv har i set for kort tid siden, men denne gang er mit fokus på plastiken som hænger i pigtråden øverst på hegnet :(


- også dette lå i en lille bæk :(


Det som i kan se her er en ridebane, og som fortsætter i en sti rundt om et lille fjeld, og jeg går tit tur der når vejret tillader det, det tager omkring 1 time og 1 kvarter - jeg træffer sædvanligvis 2 - 4 mennesker på turen, men som i kan se, var der trængsel deroppe i dag :)


Børnehavens sommerlegeplads :)


Solstrejf i bækken længere nede


Da pigerne var små, var dette vores "gryde", hvor de legede i bækken under det lille vandfald og jeg slappede af inde på græsset og vi havde termokande, soda- og/eller saftevand, sjokoladekiks og håndklæder med :)  :) - bækken førte ud til dette gamle vandbassin


hvor i dag ænderne hyggede sig og tre halvvoksne piger, som i måske kan se i baggrunden. Nogle sommerdage vi var ved bassinet, var der tit drenge som roede i gummibåde, så der var rigtig sydlandsk stemning - næsten midt i hovedstaden og alligevel tilbagetrukkent


Da jeg så kom hjem igen, stod solen lavt og frembragte sjove stråler og skygger i rummer, så der blev leget lidt :)







- og så til sidst dette måltid som havde stået og simret i ovnen, mens fruen havde hygget sig ude i naturen og fået sol på ansigtet og måske nogle D-vitaminer ;) ad denne vej :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar