lørdag den 21. januar 2012

Tryllestav !

I dag kunne jeg tænke mig en tryllestav - ligesom dem jeg så i mine døtres Disneyfilme da de var små. I dag skulle jeg kunne svinge dem omkring i mit hjem og trylle støv og snavs på vinduerne væk, som den dejlige sol i dag afslørede. Jeg kunne ikke lade være med at tage et billede og vise jer, hvor dejlig udsigten fra mit alrum kan være - altså gennem ruder der er nypudsede indvendigt - udvendigt er de fremdeles dækket af et tyndt lag salt fra stormen i nat - det gemmer jeg til min mand kommer hjem fra arbejde om en god uges tid :) - han må jo ikke være arbejdsløs eller kede sig vel :)


Jeg synes et badeværelse er svært at "pynte", men jeg havde fået foræret nogle mini parfumer i flotte flakoner, som lå i sine fine æsker i skabet, og det syntes jeg var synd, så jeg bestilte nogle glashylder som min mand satte op, og så blev mini flakonerne sat på. 


Efterhånden har jeg fra familie og venner fået flere mini-parfumer forærende, så der er trængsel på hylden, men jeg synes det pynter og nyder også at se de forskellige kreative designs flakonerne har, men af og til må de altså tørres for støv, og det blev så også i dag, dag pudsekludene alligevel var fremme ;)


Kan i se hvad jeg mener med design ;)


Og så belønningen til mig selv i solens sidste stråler - en god kop kaffe, sjokolade og så nogle sider i Dronninge ofret :)

2 kommentarer:

  1. Det er jo 'min' ø, Nólsoy. Utallige er de gange, jeg har drukket kaffe med udsigt over den ø, at jeg til sidst næsten synes, det er min. Desværre er min veninde flyttet fra den skønne udsigt fra huset i Smærugøta, men Nólsoy vil altid være 'min'

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Tórshavn kan dårligt undvære Nólsoy - den ligger så dejligt der og værner os mod de store havbølger og så er den smuk at se på - har være flere gange på højeste punkt Gellingarklettur, og derfra er Tórshavn virkelig flot at skue :) - man kan se helt fra Inni á Gøtu ud til Norðasta Horn :)

      Slet