fredag den 18. maj 2012

Morsdag :)

Forleden dag da jeg talte med min datter nævnte hun, at der i anledning af morsdag, var der igen en pakke på vej fra London til Tórshavn. Hun havde sendt pakken i god til fra London, men den kom så med posten i dag :) og i pakken var der denne skønne pung i de vidunderligste farver - tusind tusind tak Rannvá

I pakken var der også disse søde hjerteformede papirclips i samme farver som i pungen :)


Selv om luften fremdeles er meget kold, og de partikler som sværmer i luften er snefnug, som dog smelter når de når jorden, så har vi klar luft og solskin. Vejret var så flot, at jeg efter arbejdstid gik min sædvanlige tur i fjeldet, og der ved siden af stien mødte jeg først disse pinde ? ? ?


- så kom jeg til denne fine bænk, så pindene-konstruktionen  bliver nok til endnu en fin bænk en af de nærmeste dage :)


 Nu er sommeren langtfra kommet, så det som ligger i forgrunden her, er resterne fra sidste sommers strabadser. Det træstykke som ses midt i billedet forrest, er en tømmerflåde, som drenge fra de nærliggende huse sejlede med sidste sommer :) i dette lille vand/sø :)


- der var også en lille bro og et hus, men som i kan se, så har stormene nu i vinter og foråret slået huset omkuld, så det har lagt sig over broen :(


Nu venter jeg spændt på, om drengene går i gang til sommer - om de vil rejse huset på ny og søsætte tømmerflåden :) og måske kommer der nogle piger og hjælper til :)

Jeg kan huske da jeg var barn, at drengene elskede at lave og søsætte tømmerflåder, mens vi piger var mere frygtsomme, og i stedet for lånte os joller eller små både, som vi roede ude på fjorden med - det var somrene dengang solen altid skinnede og søen altid var spejlblank :)





1 kommentar:

  1. ✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤

    SvarSlet