onsdag den 30. maj 2012

Pinsesol og hygge udendørs :)

Så kom sommeren endelig her på øerne, og vi fik lidt højere tempereturer.

I pinsen var jeg og besøgte mine forældre, og der var flere andre familiemedlemmer også, så der blev rigtig hygget - temperaturen sneg sig så højt op, at vi spiste middag og den obligatoriske kaffe udenfor :)

I får lige nogle skønne solskinsbilleder :)



Udsigten fra mine forældres hus sydover :)


Solstrejf og udsigten over mod naboen :)


I stensætningen bag os var denne edderkop, som også fik lov at hygge sig i solskinnet ;)



Kaffe, min mosters hjemmelavede Othello - fås ikke bedre, og så min mandelkage med smørkrem :) blev nydt i solskinnet :)


Vores gæster havde en transportabel gasgril med, så ud på eftermiddagen blev der bagt pandekager i solkrogen :)


- og sent på eftermiddagen kom så tågen snigende ind gennem fjorden 


2 kommentarer:

  1. ✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤

    SvarSlet