lørdag den 6. april 2013

People´s jumper

I det store og hele synes jeg ikke, at jeg har nogle dårlige dage, men nogle er bare bedre end andre, og så er der nogle som bare er nogle af det bedste :)


Udsigten til min morgenmad :) - jorden er dækket af et fint lag sne, så jeg gav også "mine" fugle morgenmad inden jeg tog hjemmefra :) 


- og for at kunne strikke optimalt, blev der spist optimal morgenmad - skyr, mysli, jordbær og i dagens anledning med nogle dryp ahornsirup ;) og så ud af døren til kursus i Nordens hus her i Tórshavn.

Kurset blev holdt af Isabel Berglund og opgaven kalder hun People´s jumper.


Opgaven blev at vi skal strikke hver to ærmer og et forstykke, som så bliver monteret til et kunstværk - og det er så det damerne er i fuld gang med :)



- på tykke tykke pinde :)  og med flere tråde på en gang :)


- Nordens hus er bygget således, at det virker næsten som om vi sidder udenfor i solskinnet og strikker - heldigvis er vi inde bag glasset, da der er snefnug i luften udenfor ;)


og som sædvanlig - uden mad og drikke duer helten ikke :) - mad har i set før, men jeg syntes det sorte bord med  lysestagen, vandglasset og den flotte glastallerken var så flot i solstrålerne.


- der er kommet godt gang i fruens projekt :)


- da dagen i dag var næsten færdig kom der SMS fra datteren som inviterede til Pizza, og vel at mærke ikke en hvilken som helst Pizza, nej alt var hjemmelavet af hende og svigersønnen og dejen sprød og papirtynd :)



Da vi havde spist færdig kunne jeg så bare fortsætte med strikningen, da det kommer til at knibe med at nå hele to ærmer og et forstykke på bare to dage fra kl. 09.30 - 17.00 - her er det ene ærme færdigt og det næste godt på vej :) så jeg kan nu med god samvittighed få mig lidt søvn, så jeg er veloplagt i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar