søndag den 9. december 2012

Adventsgaver :)

Som I nok har fundet ud af, så har jeg to piger, den ene nu 20 år  og den anden 26 og med denne skønne blog - man må have lov at prale lidt ikke ?  :)

Vi piger har de sidste år givet hinanden, min mand/deres far og mine forældre adventsgaver, d.v.s. forskellige gaver advent-søndagene.

I dag har jeg fået disse gaver fra døtrene


På denne årstid de nødvendige reflekser - disse har dog strik-mønstre - lige mig :)



- og så dette skilt - I mødre i blogland - er det noget i genkender ?  ;)


- jeg tror der har været et vist samarbejde mellem min datter og min mand, for nu lidt forsinket i forhold til datoerne, har jeg i dag fået denne julekalender fra selveste Summerbird - de har nok opdaget hvor mange mandler fra Summerbird jeg "smugler" i kufferten med hjem hver gang jeg har været i Danmark ;)

-  jeg er også ret flink at købe Summerbirds flødeboller med hjem, når vi er på besøg i København eller byde på is "sommerfugle" når vi traver Københavns centrum på kryds og tværs :)


- der var også en ekstra pakke fra min mand, som han med et skævt smil overrakte mig :) - han havde "fået" en kværn, som kan indeholde både salt og peber :) - noget jeg flere gange havde tænkt på at købe mig/os ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar