fredag den 14. december 2012

Gott og blandat ! ! !

Gott og blandat - sådan hedder noget norsk slik som fås i poser - blandet vingummi og lakrids, sødt, salt, surt o.s.v.

- sådan synes jeg det er for tiden - man laver alt muligt godt og spændende næsten på en gang ;)



- forleden aften fandt jeg på at koge karamel - altså karamel med stærk smag og ikke flødekaramel - som jeg elsker at dryppe over min ris a la mand :) - i min glæde over udført arbejde og det skønne syn af fyldte glas, lagde jeg et billede ud på Facebook - hvor smart det var er lidt tvivlsomt, da der har været      stor efterspørgsel efter karamel siden. Mit døgn er sjældent langt nok, og særdeles ikke nu op mod jul, og det tager altså lidt tid at koge den der karamel, og ikke noget med at lave noget andet indimellem, for så snart man vender ryggen til, så brænder sukkeret på :(


- som i kan se, bliver der lavet alt muligt - næsten på samme tid ;)


- jeg synes de her punge blev rigtig søde med disse vedhæng :)


- og har jeg vist jer min nye adventskrans ? -  jeg fik gavekort til den da jeg fyldte  xx år i oktober, da den ikke var på lager, men forleden var den kommet i butikken, så nu står den så fin på mit spisebord :)


- og uden "mad og drikke duer helten ikke" - så i dag var der lidt forkælelse efter arbejdstid. Først til frisør, så lidt i byen at ose, og til sidst på Kaffi Húsið (dem som sælger Summerbird ;)))) til Latte karamel (som om man ikke har set og lugtet nok karamel) og et stykke marcipankage med blandede bær og creme fraiche :))))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar