lørdag den 8. december 2012

Julepynt :)

Tja - man skulle lige sundet sig efter julemarkedet, hvor alle var tilfredse med salget og den ros vi fik for smukt pyntet lokale  ;)

Min datter syntes det gik lidt langsomt, så hun startede med selv at finde kasserne med pynt frem fra loftet ;)

- så nu er der blevet rigtig hyggeligt her hos mig :)



Disse små sokker købte jeg på julemarked for to år siden :)


- disse to har min ældste datter lavet :)


- en foræring fra en, som ved jeg godt kan lide engle :)


- sød julepige og engle :)


Disse engle er også købt på julemarked for nogle år side :)


Søde nisser - en kollegas mor har lavet den store, mens min faster har lavet den lille :)


- elsker de gamle engle som snurrer rundt mens lyset er tændt :) - her i en ny udgave :)



- englekoret som min yngste datter lavede for år tilbage :)


- og til sidst min nye adventskrans - fødselsdagsgaven fra mine døtre :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar