onsdag den 19. december 2012

Venter på julen ?

Tja - nu næsten venter jeg på julen ;)

- hvordan med jer ? eller fræser i rundt derude ?

Jeg synes i derude i blogland er rigtig flinke at lægge indlæg ud på jeres blogge - hidtil har tiden ikke været rigtig til det desværre, da jeg fik nogle uventede bestillinger og deltog i en mini-julemarked :),  hvor salget ikke var noget særligt, men jeg hyggede mig sammen med andre kreative mennesker :)

Forleden dag var jeg i byen og spiste, og ved siden af spisestedet var der en julehandel, hvor 4 af de beskyttede værksteder vi har her på øerne, havde slået sig sammen, og have rigtig mange flotte ting til salg, b.l.a. de søde juletræer jeg viste forleden som jeg havde købt.

Da skuffer og skabe med tiden har det med at fyldes, så måtte jeg nøjes med billeder, af de lækre ting og sager de havde til salg :)




- det var en af disse søde frøer, som kom med hjem forleden dag :)



- og så deres keramik ting - de er bare noget så flotte - jeg tager altså forbi lige inden juleaften og ser hvad der er tilbage, da jeg må have noget af det at bruge og kigge på i dagligdagen ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar