tirsdag den 15. marts 2011

Kreativitet på forskellige områder ;)

Og så blev denne lavet til en damekomsammen i går aftes - bundene blev bagt i søndags og den blev lagt sammen og pyntet lige efter arbejdstid, så der var fart over feltet i går - var først hjemme igen omkring midnat.

Fart over feltet har der også været i dag - lige efter arbejde var der broderiundervisning for børn, og dette var den første pude i denne farvesammensætning, og da jeg elsker turkis, måtte jeg lige tage et billede og vise jer



Da børnearbejdet var ovre, var der tid til afhentning af glas som var færdig brændt, og vil jeg lige vise jer skålen jeg har lavet


Nu er problemet igen, at billedet ligger på siden :( - hvorfor ved jeg ikke - men i kan da se farverne og faconen ;) - og som i ser er der lidt turkis i den også :)

Resten av ugen skulle blive lidt roligere ;)

2 kommentarer:

  1. Din datter har hentet sælskindet og garnet, så jeg håber, at det snart når Færøerne.

    Jeg vil sige dig tusind tak for dine varme hilsener på min blog i forbindelse med min fars sygdom og død. Det varmede utroligt meget i en hård tid. Det var hårdt, mens det stod på, men den rigtige regning kommer først nu her bagefter. Jeg er endnu noget ødelagt - glæder mig til jeg igen får energi og overskud til at fordybe mig i blogland.

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med dit glasfad, har selv her i marts været på mit første glaskursus, resultatet kan ses på min blog.

    Jeg synes det var rigtig svært at undgå mærker/fingre på glasset som kan ses efter brænding.
    Er det indfarvet glas du har brugt, eller drysset med farve??

    Meget flot er det.

    Kram Marlene

    SvarSlet