onsdag den 30. marts 2011

80´er nostalgi


Jeg har været i mine gemmer og her er lidt mere, som jeg lavede dengang min ældste datter var lille. Dette er et tæppe som både kunne hænges op på væggen og i bunden af kravlegården. Størrelsesforholdet på dyrene er lidt forskelligt, da jeg har fundet mønstrene til dem forskellige steder og ikke havde nogen særlig erfaring i applikering, men jeg synes det er lidt charmerende at kigge på i dag


Min svigerinde var på besøg sidste lørdag, og lå denne trøje slængt over en stol og hun spurgte, om jeg havde strikket mig en ny trøje, og da lo jeg højt og hun kiggede uforstående på mig - alt er så retro for tiden, og denne trøje strikkede jeg i 1979, så vi har bevæget os så langt i moden, at den er hyper moderne igen - den er strikket i rigtig groft Færø garn og har træknapper på skulderen og langs halskanten, så da den er knappet er det en rullekrave

Ingen kommentarer:

Send en kommentar