søndag den 27. marts 2011

Perleblogger + give away :)

I dag er jeg perleblogger hos Karen, og i den forbindelse kommer der her min aller første give away :)


1. præmie er en strikket pung fra Lisbeth Dahl, som jeg har pyntet lidt med nogle små knapper.
2. præmie er bogen "Perledekration" af Iréne Lassus og Anne-Marie Voituriez.
3. præmie er en turkisfarvet hækklet og filtet bordskåner.

Sådan deltager du:

1. lod: Skriv en kommentar til indlægget her
2. lodder: skriv en kommentar til indlægget + fast læser
3. lodder: skriv en kommentar + fast læser + indlæg på egen blog

Vinderen trækkes den 10. april :)

8 kommentarer:

  1. Så fine præmier, skyder 2 lodder i hatten :)

    SvarSlet
  2. Her må jeg være med...jeg snupper 2 lodder! Hav en god dag!

    SvarSlet
  3. hey!

    Deltager gerne med 2 lodder! Alt tað besta.

    SvarSlet
  4. Jeg har helt overset at du var perleblogger hos Karen, men så er det godt at du har en datter, der kan gøre opmærksom på dig ;-)

    Jeg snupper 3 lodder.

    SvarSlet
  5. så er jeg hoppet på som fast læser, to lodder til mig, og en tak til Karen for perle-linket ;D

    SvarSlet
  6. Fine præmier! ^^
    *Leder efter 'syntes godt om', og indser at jeg har brugt for meget tid på fjæsbogen ... suk.*

    SvarSlet
  7. Spændende....deltager gerne med 2 lodder. Hilsen Joan M.

    SvarSlet