lørdag den 5. marts 2011

Smykker og engle i glas

I dag var jeg for sidste gang til glaskunst, og denne gang fik jeg det som var brændt færdig med hjem. Det jeg havde hjem med var smykker, 2 sæt ørestikker og 1 sæt ring med ørestikker




Nogle engle var også færdige i brænding - de ser lidt underlige ud lige nu, men som i kan se på den ene, så skal de have en perle til hoved, og så skal messingtråden klippes til, og der skal laves et øje - størrelsen på englene er sådan, at jeg kan vælge imellem at have dem om halsen eller hænge dem i vinduet, så sollyset kan skinne igennem - når solen altså skinner her i Tórshavn ;)




Disse engle er lavet til at hænge om halsen som smykke, og som i ser på den ene, så skal de hænge i en lædersnøre - jeg ved ikke hvorfor, men billederne af englene kommer at ligge på siden når jeg har indlæst dem fra computeren og ind i blog-indlægget - er der andre her i blogland der har/kender problemet ? Jeg finder ikke en mulighed for rotation af billedet, når det er indlæst i "Nyt indlæg" :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar